Důvěra
V majitelce nemovitosti jsem měla naprostou důvěru. I přesto, že kvůli časovému presu byla ochotna byt prodat o půl milionu méně, přesvědčila jsem jí. Věřila mi. A naprostou důvěru jsem měla i v procesu prodejní strategie, přesného plánu jednotlivých aktivit i ladění podmínek kupní smlouvy.
Nadhled
Troufám si tvrdit, že základem úspěchu je pozitivní myšlení. Ano, obě jsme si byly vědomy rizika, že se to nemusí povést. Toto jsem si vůbec nepřipouštěla. Naopak při znalosti celého prodejního procesu jsem dopředu eliminovala veškeré úkony, které by mohly zbrzdit prodej nemovitosti. Prodej byl naplánovaný na den přesně, a když jsem pak našla kupce, jednotlivé úkony byly naplánované na hodinu přesně. Nadhled hodně pomáhal, a i vědomí, že dílčí překážky neznamená definitivní neúspěch.
Pracovali jsme jako tým
Prodávající, kupující, právník, realitní makléř. My všichni jsme pracovali jako tým. Všichni jsme navzájem komunikovali, předali jsme si veškeré informace i dokumentaci, chápali jsme záměr prodávajícího i kupujícího. Díky tomu byla během jediného dne schválená kupní smlouva. Přistoupili jsme rovnou k podpisu smlouvy kupní bez rezervace. To prodej velmi urychlilo a získali jsme tím časovou rezervu pro jednání s bankou, u které prodávající měla zástavní smlouvu.
A výsledkem toho jsou pak takovéto reference:
Dobrý den Věro,
Fakt Vám děkuji. Přiznám se, že jsem původně chtěla řešit prodej sama. Když se teď zpětně podívám, co vše bylo zapotřebí řešit ohledně smluv a financí, sama bych to nezvládla. A to vše za cenu bytu vyšší, než jsem původně doufala a kolik bych si sama troufla žádat pro rychlý prodej.
Po celou dobu jsem věděla, co se děje, co jsou další kroky a co má kdo dále udělat , takže jsem nebyla ve stresu a mohla se věnovat jiným věcem. Jsem si jistá, že mi to ušetřilo opravdu mnoho času a nervů a kdybych potřebovala ještě někdy makléře, vždy se obrátím na Vás.
Zuzana Švagrová, prodávající
Dobrý den paní Vránková,
chci Vám poděkovat za naprostou profesionalitu, rychlost a přesnost při řešení komplikovaných situací. Mé očekávání ze spolupráce s Vámi bylo naplněno na 100%.
Pokud udržíte současnou úroveň Vašeho servisu, potom není potřeba nic vylepšovat.
Ivo Jančík, kupující