Nebojte se přiznat, že jste na něco zapomněli

Červen 2019

Mne jako klientovi se nebojte říci, že jste na něco zapomněli, nebo že jste něco neudělali. Jsou to pro mne informace, se kterými mohu pracovat. Ale těžko mohu něco někam posunout, když děláte mrtvýho brouka, neodpovídáte na maily, nezvedáte telefony!

Stane se. Mne jako klientovi se to stalo hned dvakrát v jednom týdnu. V jednom případě jsem spolupráci ukončila a v tom druhém jsem ve spolupráci pokračovala. Pracuji ve službách a znám to, jaké to je, když je o mne dobře postaráno.

V tom prvním případě jsem se osobně setkala s hypotečním makléřem. Končila mi fixace a oslovila jsem ho, aby mi vyřídil úrokovou sazbu na další roky. „ Nedělejte nic, Věro, ozvu se Vám během týdne s nabídkou“, byla poslední dohoda. Po měsíci jsem ho znovu zkontaktovala. „ Vždyť jsem Vám řekl, že Vám bankéřka zavolá“. Argumentuji: „ Poslední dohoda zněla, že se mi ozvete s nabídkou. Navíc, vy jste vedoucí našeho „projektu“, tak očekávám, že budu komunikovat jen s Vámi. A když už mne má někdo kontaktovat,  tak se ujistíte,  že tak skutečně učinil, což se ani po měsíci nestalo.“ Po chvíli ticha se přiznal, že na mne zapomněl. „ V pořádku. Tímto se tedy připomínám, zda-li byste mi dle dohody poslal nabídku“. Nestalo se ani po týdnu a já ztratila zájem. Nechci s ním už spolupracovat.

Přes doporučení jsem zkontaktovala dalšího hypotečního makléře, Jakuba Rychnovského. A to je opravdu balada. Dal mi absolutní pocit, že je o mne postaráno, že za mne kope a vyjednává ty nejlepší podmínky pro mne. S vřelostí, radostí a vnitřním pocitem výhry , že mám konečně pořádného profesionála, ho doporučuji.

V druhém případě jsem potřebovala doručit video od kameramana a i když se to nestává, dlouho se neozýval. Když už jsem se s ním konečně spojila,  přiznal se, že mne nechtěl vyděsit. „Bylo to před dovolenou, video jsem si uložil do souboru a bohužel moji práci odtud nemohu dostat.  „Prosím, když se tohle stane, prostě mi dej vědět, abych s touto informací pracovala dále. Mám naplánované reklamy na internetu, informovala jsem i klienta o termínu, kdy se spustí internetová reklama a jediné, na co jsme čekali, je video“. Tohle se prostě stane a vždy se dá domluvit, jak budeme postupovat dále. Dohodli jsme se na podmínkách spolupráce a ta pokračuje dále. On je totiž skvělý kameraman a velmi pro klientsky orientovaný. Mám ho ráda.

Mějte krásné slunečné dny a kdybyste něco potřebovali, napište, nebo zavolejte.

První krůček je na Vás. S těmi ostatními Vám pomohu. Věra( jsem@veravrankova.cz, 773 133 399, WWW.VERAVRANKOVA.CZ)

Kontaktujte mě +420 773 133 399