Osobní vlastnictví je v Česku zatím nejoblíbenější forma vlastnictví. Jedním z důvodů je volné nakládání se svým majetkem a přiznejme si i fakt, že touha vlastnit je v Česku velmi silná. Připomeňme si zásadní výhody bytu v osobním vlastnictví.
Developer postavil 24 rodinných domů, které dokončené prodal novým majitelům. Pak se dostal do insolvence a jeho zbývající majetek byl předmětem dražby včetně přístupových cest k jednotlivým domkům. Co s tím?
Aneb další peklo při prodeji. Pozornost přístupovým cestám věnuji hlavně při prodeji chaty. Ted‘ jsem ale řešila problematiku novostavby rodinného domu z roku 2012, která neměla právně vyřešenou přístupovou cestu.
Kdy je nemovitost opravdu prodaná? Když je podepsána rezervační či kupní smlouva? Když kupec dostane oznámení z katastru, že už je zapsán jako majitel? Nebo to je ještě jinak?
Takový zahradní domek, garáž, kůlna či udírna nás může při prodeji nemovitosti pěkně potrápit. Říkáte si: „postavil jsem si kůlničku na vlastním pozemku, tak i ta kůlna je moje“. A ejhle, ona není.
Službou makléře pro prodávající je NAJÍT KUPCE a PRODAT ZA CO NEJVÍCE. A jedním z nástrojů, které makléř používá pro vyhledávání potencionálních kupců je reklama na FACEBOOKU a INSTAGRAMU. Proč?
Můžu pracovat s cookies, abych věděla, jak to na mém webu žije?
Funkční
Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.